ADR Ανανέωση Βυτία Ενότητα 1. Συντάκτης άρθρου Από τον/την admin Ημ. δημοσίευσης 27 Ιουνίου, 2020 Δεν υπάρχουν σχόλια στο ADR Ανανέωση Βυτία Ενότητα 1. Καλώς ήλθατε στο τεστ ADR Ανανέωση Βυτία Ενότητα 1 1. Τα καπάκια των ανθρωποθυρίδων μπορούν να παραμένουν ανοικτά:Κατά τη μεταφορά με δεξαμενή φορτωμένη 15% του συνολικού όγκου.Κατά τις εργασίες καθαρισμού της δεξαμενής (gasfree).Κατά την εκφόρτωση υπό πίεση. 2. Η βαλβίδα υγρής φάσης ενός βυτίου διαμέτρου 80mm που βρίσκεται στο επάνω μέρος της δεξαμενής:Μπορεί να παραμείνει ανοικτή κατά την κίνηση του οχήματος.Πρέπει να παραμένει κλειστή κατά την κίνηση του οχήματος.Λειτουργεί κανονικά ανοικτή, όπως ένα εξάρτημα εξαερισμού. 3. Η βαλβίδα εξαερισμού ή αερισμού:Είναι ένα εξάρτημα που ανοίγει σε μια πίεση μόλις 3 bar.Είναι ένα εξάρτημα πάντα ανοικτό.Είναι ένα εξάρτημα που ανοίγει σε μια ελάχιστη πίεση. 4. Η βαλβίδα αερισμού ή εξαερισμού:Επιτρέπει την εκφόρτωση υπό πίεση.Είναι κανονικά τοποθετημένη σε δεξαμενές υπό πίεση.Είναι κανονικά τοποθετημένη στις ατμοσφαιρικές δεξαμενές ή σε δεξαμενές με εκφόρτωση βαρύτητας. 5. Η βαλβίδα εξαερισμού ή αερισμού:Είναι ένα εξάρτημα που δεν επιτρέπει την ανάπτυξη υπερπίεσης.Είναι ένα εξάρτημα που πρέπει να είναι ανοικτό χειροκίνητα για να μπορούν να βγουν οι ατμοί από τη δεξαμενή.Είναι ένα εξάρτημα που χρησιμοποιείται για να πραγματοποιηθεί η φόρτωση σε κλειστό κύκλο. 6. Η βαλβίδα εξαερισμού ή αερισμού:Λειτουργεί μόνο εάν χειρίζεται, χειροκίνητα από τον οδηγό.Αφού λειτουργήσει, είναι απαραίτητο να ξεμονταριστεί και να καθαριστεί.Κλείνει αυτόματα αφού λειτουργήσει. 7. Η βαλβίδα ασφαλείας:Είναι μια βαλβίδα ενάντια στις υπερπιέσεις.Είναι ένα εξάρτημα αερισμού που χρησιμοποιείται για την φόρτωση σε κλειστό κύκλοΕίναι μια βαλβίδα που κανονικά είναι ανοικτή. 8. Η βαλβίδα ασφαλείας:Κλείνει αυτόματα όταν η δεξαμενή παίρνει κλίση περισσότερο των 30˚.Μετά την πιθανή λειτουργία της παραμένει ανοικτή.Μετά την πιθανή λειτουργία της κλείνει αυτόματα. 9. Ο δίσκος σπασίματος (θραύσης):Είναι ένα εξάρτημα που καταστρέφεται σε μια καθορισμένη πίεση θραύσης.Είναι ένα εξάρτημα κανονικά ανοικτό.Επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση αυτόματα αμέσως μετά τη λειτουργία του. 10. Η πυθμενοβαλβίδα (ποδοβαλβίδα):Είναι ένα εξάρτημα που κλείνει ένα άνοιγμα (από το εσωτερικό) στο κάτω μέρος της δεξαμενής.Είναι ένα εξάρτημα που επιτρέπει τη διαφυγή των ατμών όταν η δεξαμενή είναι φορτωμένη.Είναι ένα εξάρτημα ενάντια στις υπερπιέσεις που λειτουργεί κανονικά κλειστό. 11. Η πυθμενοβαλβίδα (ποδοβαλβίδα):Μπορεί να είναι με πνευματικό χειρισμό στις δεξαμενές μεταφοράς υγρών καυσίμων.Μπορεί να χειρισθεί και να ανοίγει εάν φορτώνεται η δεξαμενή από επάνω.Μπορεί να διαθέτει την τάπα εξωτερικά της δεξαμενής, δηλαδή κλείνει τη δεξαμενή από το εξωτερικό. 12. Η πυθμενοβαλβίδα (ποδοβαλβίδα):Θεωρείται ένα εξάρτημα ενάντια στην υποπίεση.Δεν επιτρέπει στο υγρό να γεμίζει το σωλήνα εκφόρτωσης.Μπορεί να αφήνεται ανοικτή κατά τη μεταφορά. 13. Η πυθμενοβαλβίδα (ποδοβαλβίδα):Θεωρείται ένα εξάρτημα για τον έλεγχο του βαθμού φόρτωσης.Κατά την εκφόρτωση από ψηλά σε κλειστό κύκλωμα διαμέσου βαρέως σωλήνα, μπορεί να είναι ανοικτή μαζί με τη βαλβίδα εκφόρτωσης για την επανάκτηση των ατμών.Είναι τοποθετημένη πριν τη βαλβίδα εκφόρτωσης. 14. Πως μπορεί να ελέγχεται το άνοιγμα των ποδοβαλβίδων;Αυτόματα, ανοίγοντας τις βαλβίδες εκφόρτωσης.Με ένα σύστημα με πνευματικό χειρισμό από κάτω.Αποκλειστικά γυρνώντας ένα μοχλό στο επάνω μέρος της δεξαμενής. 15. Η βάνα εκφόρτωσης:Τοποθετείται μετά την ποδοβαλβίδα.Μπορεί να χρησιμοποιείται για να εισαχθεί πεπιεσμένος αέρας, όταν η δεξαμενή είναι φορτωμένη.Τοποθετείται πριν την ποδοβαλβίδα. 16. Το στρώμα θερμικής μόνωσης (θερμομόνωση):Απαγορεύει πιθανές απώλειες του περιεχομένου της δεξαμενής.Είναι μια εξωτερική επικάλυψη της δεξαμενής.Είναι μια εσωτερική προστασία της δεξαμενής. 17. Τα όργανα ελέγχου που γενικά τοποθετούνται επάνω στις δεξαμενές, μπορούν να είναι:Τα μανόμετρα για να επαληθεύουν τις τιμές της θερμοκρασίας της μεταφερόμενης ύλης.Τα θερμόμετρα για να επαληθεύουν τις τιμές της θερμοκρασίας της μεταφερόμενης ύλης.Τα θερμόμετρα για να επαληθεύουν τις τιμές της πίεσης μέσα στη δεξαμενή. 18. Τα υλικά με τα οποία κατασκευάζονται οι δεξαμενές μπορούν να είναι:Γυαλί.Κασίτερος.Κράμα αλουμινίου. 19. Οι δεξαμενές για μεταφορά πετρελαιοειδών που έχουν διατομή ελλειπτική ή πολυκεντρική...Κατασκευάζονται και είναι εγκεκριμένες για να εκφορτώνονται με βαρύτητα.Κατασκευάζονται και είναι εγκεκριμένες για να εκφορτώνονται με πίεση.Κατασκευάζονται για να αντέχουν πιέσεις μεταξύ 2 και 4 bar. 20. Ποιο στοιχείο χαρακτηρίζει μία δεξαμενή «ατμοσφαιρική»;Η διατομή που είναι πολυκεντρική ή ελλειπτική.Η διατομή που μπορεί να είναι μόνο κυκλική.Η παρουσία των βαλβίδων ασφαλείας που έχουν πίεση ανοίγματος ίση με την τιμή της πίεσης δοκιμής της δεξαμενής. 21. Ποιο στοιχείο χαρακτηρίζει μια δεξαμενή «υπό πίεση»;Οι δείκτες του επιπέδου που μπορούν να είναι διαφανής.Η διατομή που είναι γενικά κυκλική.Η διατομή, και σε γενικές γραμμές, είναι πολυκεντρική ή ελλειπτική. 22. Για να μεταφερθούν μερικές ύλες ιδιαίτερα διαβρωτικές για τα μέταλλα (π.χ.υδροχλωρικό οξύ) πρέπει:Οι δεξαμενές να έχουν στο εσωτερικό τους ένα στρώμα ελαστικού ή εβονίτη, που να αντέχει στα προϊόντα που μεταφέρονται.Η δεξαμενή να φέρει προστατευτικό εξωτερικό περίβλημα.Να χρησιμοποιούνται οι λεγόμενες «μονωμένες» δεξαμενές. 23. Οι σταθερές δεξαμενές για τη μεταφορά των υγροποιημένων αεριών:Έχουν διατομή κυκλική.Έχουν πάντα περισσότερα διαμερίσματα για να είναι δυνατή η μεταφορά κατ’ ανάγκη περισσότερων τύπου αερίων.Έχουν πάντα διατομή ελλειπτική. 24. Οι σταθερές δεξαμενές για τη μεταφορά των υγροποιημένων αερίων:Πρέπει να φέρουν ένα προστατευτικό αντιηλιακό κάλυμμα που δεν επιτρέπει την υπερθέρμανση της δεξαμενής..Μπορούν να έχουν ένα εξάρτημα εξαερισμού.Μπορούν να είναι χωρίς βαλβίδα αέριας φάσης. 25. Οι σταθερές δεξαμενές για μεταφορά υγροποιημένων αερίων:Κανονικά κατασκευάζονται για να αντέχουν πιέσεις μεταξύ 1 και 3 bar.Μπορούν να είναι εξοπλισμένες μόνο με βαλβίδα εκφόρτωσης και χωρίς την βαλβίδα αέριας φάσης.Κανονικά κατασκευάζονται για να αντέχουν πιέσεις μεταξύ 10 και 30 bar. 26. Ποια εξαρτήματα για τον έλεγχο των βαθμών πλήρωσης, μπορούν να εξοπλίσουν τις δεξαμενές για μεταφορά υγροποιημένων αερίων;Δεν επιτρέπεται κανένα εξάρτημα, ο έλεγχος πραγματοποιείται με ζύγισμα.Οι δείκτες επιπέδου να είναι διαφανείς.Οι δείκτες επιπέδου περιστρεφόμενοι, που αποτυπώνουν διαφορετικούς βαθμούς πλήρωσης. 27. Γενικά ποια είναι τα χαρακτηριστικά των δεξαμενών για τη μεταφορά των υγροποιημένων αερίων υπερβολικά ψυχόμενα;Αντίσταση στην πίεση και παρουσία προστασίας στη διαφυγή θερμότητας του τύπου «μόνωση με κενό».Η ικανότητα στην αντοχή σε υψηλότατες πιέσεις (των 80-100 bar) και παρουσία τουλάχιστον 2 διαμερισμάτων.Μπορούν να κατασκευάζονται με πλαστικές ύλες. 28. Πως μπορούμε να ταυτοποιήσουμε τις δεξαμενές;Από την πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος.Από τις πληροφορίες που περιέχονται στη μεταλλική πινακίδα που έχει τοποθετηθεί επάνω στη δεξαμενή.Από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (διαστάσεις) της δεξαμενής. 29. Μεταξύ των ενδείξεων που πρέπει υποχρεωτικά να γράφονται στο πινακίδιο μιας δεξαμενής, είναι επίσης:Ο αριθμός έγκρισης, το όνομα του κατασκευαστή, ο αριθμός και το έτος κατασκευής.Ο αριθμός των ανοικτών διαφραγμάτων.Η τιμή της μέγιστης εγκεκριμένης μάζας. 30. Η πίεση της υδραυλικής δοκιμής μιας σταθερής δεξαμενής:Είναι η υψηλότερη πίεση που εφαρμόζεται κατά τη δοκιμή της υδραυλικής δοκιμής.Είναι η πίεση στην οποία υποβάλλεται η δεξαμενή κατά τον τριετή έλεγχο.Είναι η υψηλότερη πίεση που αναπτύσσεται κατά τη μεταφορά. 31. Η πίεση λειτουργίας μιας σταθερής δεξαμενής:Είναι η υψηλότερη πίεση που αναπτύσσεται κατά τη δοκιμή της υδραυλικής πίεσης.Είναι η υψηλότερη πίεση που μπορεί να αναπτυχθεί κατά τη φόρτωση, την εκφόρτωση ή τη μεταφορά.Είναι η πίεση στην οποία υποβάλλεται η δεξαμενή κατά την εξαετή δοκιμή. 32. Οι δεξαμενές και τα εμπορευματοκιβώτια-δεξαμενές για επικίνδυνα εμπορεύματα πρέπει περιοδικά να ελέγχονται;Όχι, αρκούν οι αρχικοί έλεγχοι.Ναι, ακόμη και για να θέσουν εκτός λειτουργίας, αυτές που δεν παρουσιάζουν εγγύηση ασφαλείας.Ναι, εκ μέρους του ιδιοκτήτη. 33. Κάθε πότε πρέπει (κατ’ ελάχιστον) να ελέγχονται οι σταθερές δεξαμενές (βυτία);Κάθε 3 χρόνια.Κάθε χρόνο.Κάθε 4 χρόνια. 34. Η δοκιμή τριετίας της σταθερής δεξαμενής: Προβλέπει μια δοκιμή στεγανότητας.Προβλέπει το γέμισμα με εύφλεκτο υγρό.Είναι μια πιο σοβαρή δοκιμή εκείνης των 6 χρόνων. 35. Η δοκιμή εξαετίας της σταθερής δεξαμενής:Προβλέπει τον έλεγχο του μέγιστου κενού.Προβλέπει έναν έλεγχο της εξωτερικής κατάστασης και του εσωτερικού της δεξαμενής και τον έλεγχο των εξαρτημάτων λειτουργίας.Προβλέπει μια δοκιμή υπό θερμοκρασία. Time is Up! ← ADR Ανανέωση Π1 ενότητα 5. Κανόνες ασφαλούς φόρτωσης – μικτή φόρτωση. → ADR Ανανέωση Βυτία Ενότητα 2 – Ειδικές Προδιαγραφές Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςΗ ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *Σχόλιο Όνομα * Email * Ιστότοπος Αποθήκευσε το όνομά μου, email, και τον ιστότοπο μου σε αυτόν τον πλοηγό για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.